Vi har spanat in en fyrhjuling som skulle vara nice

Vi har ju en race-car-red tuffing hemma. Den fick Theo i 30 års present av mig för 8 år sedan. (Jag får inte skriva ut hans ålder, men den snabbräknade kan gissa...)
 
MEN.
 
Nu gick ju Theos rygg av, minns ni? Och vi har ju en ljuvlig uppfart om ca 30 x 4 m som ska snöskottas varje år, därför tyckte maken att det inte skulle skada om vi såg lite på fyrhjulingar med snöplog.
 
INTE-SKULLE-SKADA-ATT-TITTA!?!
 
Det kan skada vår ekonomi! Gafflade jag hela vägen till butiken, men väl där hade vi det faktiskt ganska trevligt.
 
Hugo blev förtjust i en krokodil som förstärkte testosteronhalten i butiken.
 
Lucas blev förtjust i två mini fyrhjulingar som vi inte hade råd med, oavsett om vi slapp betala hans månadspeng tills han fyllde arton. - Ameh snäääälla!!!
 
Och jag.
Jag och Casper blev förtjusta i den här, Wrooom, wrooom, tut tut! Säljaren såg lite generad ut när vi låtsades följa en skumpig väg och lutade oss åt olika håll för att följa fantasivägen. 
 
-Gör inte alla så?
 
-Eeeeh.... Nej.
 
-Men det borde dom!
 
-Men det gör dom inte!
 
Vi lämnade butiken fyllda av vill-ha-nu känslor. Åk inte dit med era män. Det kan sluta illa.

Kommentarer
Postat av: Johan Brodd

Förstår dig till fullo syrran. Dock kan det kanske va nåt för grabbarna att övningsköra på senare. :) Jag klandrar dig inte för ditt vill-ha-nu begär dock.

2014-10-28 @ 22:27:18
URL: http://www.m4um.net

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0