Kvartsamtal med äldsta

Casper hade i uppgift att tala i upp till en halvtimme om något han gillar i skolan. Han talade mycket duktigt i 15 minuter om ett verk han gjort i träslöjden, hur han gick till väga etc, vilket läraren tyckte var toppen, jag också.
Casper var supernervös inför detta, men skötte det galant :o)
Efteråt sa Casper: Ja, men är väl född till talare med tanke på hur mycket mina föräldrar babblar hela tiden.
 
Casper tiggde till sig en belöning för sin insats, vi gick in på lilla ICA i Ösmo och där hände något stort...
 
En livslevande TV-kock! Kniven mot strupen Alexander var på besök, han hade kört hela vägen från Stureplan!!!
 
Hans manager tog suddiga kort och vi köpte två paket av hans delikatess-köttbullar, efter det att hans manager hade trugat i oss varsin, detta gjorde han iklädd kritstrecksrandig kostym och ett lite förkläde, medan tv-kocken själv mest stod och talade i telefon.
 
MEN kändiskocken frågade Casper om jag var hans storasyster, vilket så klart blev plus i kanten.  
Casper dog av skam när jag tiggde till mig en idolbild från lilla Ösmo, det är inte så himla kändistätt här, förstår ni, så man få passa på =o)
 

Kommentarer
Postat av: Anna på byvägen

Haha...hur kunde vi missa denna stora happening? Galna kocken i lilla Ösmo 😄 👍

2014-10-17 @ 22:53:40

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0