Jämmer och elände!!!

I lördags körde jag in Theo till akuten eftersom att han skadat sin rygg så illa att han helt enkelt inte kunde sitta, stå, ligga eller röra sig.
 
Så.
 
Jag släppte av honom vid lunch. Då hade han så ont när han skulle in på akuten att oroliga sjukhusbesökare ville hjälpa honom ur bilen och bära in honom på hospitalet.
 
När jag 12 timmar senare hämtade honom, hade han fått en stor spruta i skinkan, en i magen, en skål med tabletter och fri tillgång till allt smärtstillande en slagen hjälte kan behöva.
 
Spana in den här sköna bilden på apoteket;
 
Han hade så sköna droger i sig att han liksom stod och hängde lite a´la kroghäng mot väggen, han kunde inte sluta flina och kontrollerade hela tiden att det ny utskrivna receptet låg i fickan. Så himla nöjd med tillvaron!
Det är väl en himla tur att vi har så duktiga läkare som kan bistå med lite smärtstillande när det väl behövs =o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0