Igår döptes lilla Mira

 
Kajsa och Christopher döpte första barnet och valde sina systrar som faddrar, trots att jag milt påstridigt har sagt att jag fanns tillgänlig(?!) Jag har iofs också påpekat att Anna är ett väldigt bra namn som aldrig går ur tiden och det hade ju varit trevligt om de åtminstone döpte henne efter mig, nu när promt syrrorna skulle få hedersuppdraget. Men icke. 
 
 
Mira var en riktig stjärna i kyrkan, skrek inte en enda gång, plaskade istället glatt i dopvattnet, åt upp en psalmbok och lät alla veta hur ett riktigt A-barn ska vara. 
 
 
 
 
 
Efteråt fick Hugo kissa i prästens toalett, minsann. Vi har nog aldrig känt oss så speciella som när vi fick komma in bakom kulisserna och se vart prällarna laddar upp inför så här viktiga stunder.
 
Sen vart det dopfika hemma i nya lägenheten. Massa fika och mys med vänner.
 
Theo och Niclas som vägrade att se normal ut framför kameran. 
 
Tack för en jättemysig tillställning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0