Härlig söndag med stora och lilla

Lucas sov över hos kusinerna, så vi blev plötsligt något så snoffsigt som en normalstor familj.
 
Så vi åkte till sportaffären och köte en vrålstor basketkorg, som Theo sedan fick spendera timmar åt att montera.Världens bästa pappa!!
 
Nu ligger jag här i min ensamhet och undrar om min man gick till grannen för att han vet att jag har fina bilder i kameran som han, så fort han kommer in måste redigera, så att jag kan blogga massvis?
 
Eller har han kanske halkat där ute i leran, borde jag gå ut och leta?
 
Okej, så fort David Hasselhoffs svenska talkshow är slut skag jag leta reda på Theo....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0