Fika with the ladies vid Vinterviken

 
Mamma ringde imorse och frågade om hon fick bjuda på semlor på fiket i Vintervikens trädgård som ligger ett stenkast från hennes hem.
Väl där träffade vi också Cissi och min mormor. Så mysigt vi hade det!
 
Fiket är liksom i en inglasad vinterträdgård med kamin, mitt i en jätteträdgård. Man behåller ytterkläderna på så här års.
 
Det är supertrendigt att fika här och jag kan med mitt rutinerade öga skåda super-flashiga-stads-sprättar- som genom att vistas i Vintervikens miljö lyckas fejka att de "visst älskar naturen" när de i själva verket skulle gå under utan sina lägenheter med tillhörande avgasluft. 
 
Mamma 
Cissi
 
Lilla Mormor. Hon är verkligen liten, hon krymper lite för varje gång, lite som teskedsgumman. 
 
Jag och kärleken.
 
Imorgon så ska ni få se hur vår barn, tillsammans med en drös finklädda stadssprättar, visade hur man uppskattar naturen på riktigt, med lite mer inlevelse, skrikandes i skogen med pinnar och vrålandes som gorillor, mmm.... Och det vill ni inte missa minsann :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0