Casper och fotbollslaget stack iväg på Globall-Cup

Här lämnar jag av honom, åtta gånger väste han:
 
Ta inga kort på mig inför kompisarna,
 
Gör inte bort dig,
 
Du kan lämna mig här, jag kan gå in själv i bussen,
 
 
Var bara tyst hela tiden
 
OCH
 
Ge mig pengar.
 
GÅ NU!
 
Alltså, jag gör väl för farao aldrig bort dig?! Svarade jag mycket förvånad och förnärmad, när jag tvingade ihop honom med hans poolare och bad dem att le rakt in i kameran.
 
Tycker ni att Caspers leende ser lite ansträngt ut kanske?
 
Så himla goa killar i laget, det här är dock bara hälften utav dem.
 
Goa tränare också speciellt en... :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0