Vattenlandet i Bulgarien var en hit

 
Gissa vilka :o) Killarna rusade runt i alla kanor som galningar. Lucas lurade dessutom upp mig i den läskigaste av dem alla; fritt fall 20 meter i en sabla badring. Inte förrän vi kom fram till avsatsen fattade jag att jag blivit lurad. Bredvid självmordskanan fanns en ganska mesig pensionärs-kana som Lucas sa att han skulle ta mig till. 
 
Kön växte bakom oss, galna ryssar började morra; Just go lady! Så i ren panik satte jag mig i den där ringen och blev puttad över kanten av en hånleendes tonåring.
 
Om jag säger så här; Det fladdrade till i mitt anus...
 
 
Definitivt tjockast där. Det finns inga Bulgariska tjejer som väger mer än 48 kg.
 
Vid ett tillfälle sa Casper mycket fascinerat; Titta på mammas lår, de slutar liksom aldrig att dallra! 
 
Unge.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0