Men nu är det sista från Bulgarien, lovar...

Alltså, vilka snygga barn vi har!
 
Mmmm... Lucas är lite dyrare i drift än våra andra barn...
 
Bad om en irish coffey och fick brunfärgad sprit upphält i ett glas. Höll på att smälla av vid första sippen, här på bilden ser ni hur jag överväger att inte berätta något för Theo, mest bara för att se hur långt han skulle orka bära mig...
 
Ser ni clownen i bakgrunden? Han stod blixtstilla på samma punkt varje kväll, tills någon var vänlig nog att kasta i en krona, då rörde han sig i ca 10 sekunder i hopp om en till krona. 
 
Casper frågade vad det sämsta och lägst stående jobbet i världen kunde vara, vi nickade lite diskret (ni känner ju mig, alltid lika diskret) mot den där stackars clownen. 
 
 
 
Våra barn kan sätta på sina CV:n "Stor kameravana, kan le när som helst på kommando och ta om samma bild 17 gånger pga fumlig blogg-mamma - om inte det är tålamod så vet jag inte vad?"
 
Eventuellt kanske de kan jobba som ständigt leendes figurer på Disneyland efter sin tuffa uppväxt? 
 
Vet ni vad vi gjorde sen? Jo ni förstår, sen var det dags att åka hem. Bu.
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åhh va ni är fina. Vilka härliga bilder.

2014-07-23 @ 23:14:39

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0