Vilken skitdag!

Alltså hjälp vilken kass dag jag har haft.
 
Jag trodde att jag skulle gå under av jobb, inkommande samtal och irriterade mail, och idag kan jag avslöja att kunde det gå fel, så gick det fel. Kändes inspirerande att göra som alla andra och springa in i väggen, men jag avstod.
 
Istället åkte jag till simhallen med barnen på kvällen, det är ett trick för att slita dem från tv-spel.
 
Dagens status:
 
Sämst idag: Typ faktiskt allt.
 
Bäst idag: När Hugo reste sig upp i bastun och brände av en lång ljudlig prutt följt av ett långt härligt fnitter. Där fick de så de teg tanterna.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Underbara Hugo, jag tror tanterna gladdes i hjärtat.

2014-02-20 @ 22:16:20

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0