Det är möjligt att jag har ställt frågan förut...

...men vad är det för fel på alla butiksbiträden som jobbar på apotek?
 
Blir de instruerade att röra sig som döda zombies på utbildningen? De tar sån sjukt god tid på sig när de lååååångsamt väner sig mot knappen och trycker fram nästa kö-nummer att jag vill skrika för full hals; ÖKA DÅ DITT MÄHÄ!!!!
För att sedan, utan att titta på kunden som kliver fram, utan att säga Hej tillbringar de flera långa minuter åt att stirra stint in i sin datorskärm.
 
Seriöst; Är ni som jobbar på Apotek lätt utvecklingsstörda?
 
Sedan blir det värre. De tittar tillslut tomt upp på människan som står framför dem, suckar och snörvalar en lång stund, de stirrar sedan in i sin dator under oändligt lång tid, nu kommer det värsta; När det tillslut plingar till i deras huvuden att de nog måste hämta medicinen ur ett skåp ca 2 meter bakom dem så går det liksom inte längre.
 
De tittar på medicinskåpet, de tittar på skärmen. Sedan vänder de sig om så långsamt det bara går och hasar fram till skåpet utan att liksom riktigt komma fram. Det tar ca tre minuter för dem att nå målet 2 meter bort.
 
Lucas ska alltså äta piller i 10 dagar mot eksem.
 
Idag ville jag gnaga av mig min arm bara för att ha något att kasta i huvudet på de 2 fullkomligt genomdöda männsikor som stod i receptdisken på Apoteket i Haninge.
 
Om ni läser detta, eller om någon av er läsare faktiskt jobbar på ett Apotek, vill jag att ni mailar mig och ber om ursäkt för hur värdelöst långsamt ni jobbar. På riktigt man har inte tid att vänta på ert översittarsätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0