Bebis-brunch

En av mina många Saror ska få en liten dotter om prick en vecka, så vi åkte förbi henne och gjorde en jättetjusig brunch, för så snälla är vi :o)
 
Sara var fruktansvarig.
 
Se så mysigt vi har det...
 
...för att inte tala om vilka glada barn vi hade med på kalaset, ha ha!
 
Madde och Kajsa, vi ska faktiskt hem till Kajsa om ett par veckor av samma anledning som till Sara.
 
Linnéa lämnade sina barn hemma och fick därför låna ett helt nytt.
 
Här sitter hon lilla mamman, inte på palmblad för visso, men redo att öppna paketer.
 
Hon fick massa fint till lilltjejen, (som nu förhoppningsvis inte kommer ut med en överraskningspenis) och vi fick en ljuvlig pratstund mitt i skidstafetten, lovely!
 
(Alltså blir så sur, fanns ju massa fler bilder, men datorn verkar tycka att det räcker så, vi får se om det blir fler imorgon.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0