Thanksgiving del 1

Om man ska sammanfatta vår första thanksgiving middag kan jag nämna att allt var supergott, sällskapet mycket trevligt men my god, vad mycket porslin som gick i kras.Ajajaj, sötpotatismoset blev verkligen mos. Den ugnsäkra formen pallade helt enkelt inte trycket, så det blev kalkon med pommes istället.
 
Jockes mamma väste mycket diskret; När man gör kalkon brukar man binda ihop benen Jocke!
Men tusan så god!
 
Här ser vi värden, som för tillfället sopar upp en tallrik som "gled av" diskbänken...
 
Theo med Jockes syrra Emma.
 
Jag med Jockes mamma Sirpa
 
Jockes lillebror Jesper med kompisen Anton, nyss hemkomna från USA därav denna festliga måltid.
 
Stort tack för en härlig afton i Enköping =o)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0