Sämsta bilderna nånsin, men my god vad trevligt vi hade!

 
Det bjöds på jättegod gryta med massa vänner igår kväll. Sarah och Niclas firade att de var barnfria en kväll,och precis som på högstadiet "dök massa folk upp"
 
Niclas hade bara i hälften av vitlökarna i grytan, alltså 25 stycken istället för 50 st -Jag tyckte att det lät lite mycket? 
Helt seriöst, jag har inte en enda bild som blev bra från igår, så jag lägger ut dem alihop så att vi kan se ut som turister på spökhuset tillsammans :o)
Sara och Jerry ska få en liten bebis till nyår.
 
Sara planerar dock att knipa ihop benen tills tolvslaget är över, för här ska minsann inte hennes bebis behöva dra det tunga lasset med att vara yngst i klassen, självklart ska bebisen sticka ut huvudet först av alla år 2015. Älskar att Sara och Jerry har såna vinnarskallar att de till och med har en plan för hur deras bebis ska bli 1:a :)
 
Smilla fixade lekar till allihop, det var helt klart en toppenkväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0