Arne fyllde 1 år - WoHoo!

Arne är en sådär härlit docksöt reklambaby som man bara vill nypa i låren och gosa med. Igår fyllde han 1 år och tog emot oss iför body och en liten fluga :o)
 
Kristian, min typ kusin, och hans fruga Laura
 
Bjuds det in till fika så dyker naturligtvis hela släkten upp. Kristian och Laura är dessutom sämst på att beräkna tårta -we love that - igår hade de köpt tårta för 60 personer och vi var 18 vuxna, fniss!
 
Micke och Theo
 
Me and my hubby
 
Vi älskar ju bebisar i den här släkten, så om ni kikar noga på bilden ser ni att vi har två till på g, en liten tös i september som Henrik och hans Laura har tillverket och i januari får Emma och Jon en liten tjej (om jag får amatörgissa med mitt vad-har-magen-för-form-öga)
 
Hugge och Theo, de andra två prinsarna fick vi inte fast på bild, de spelade fotboll så att rutorna skallrade...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0