Vintershopping till barnen

På lunchen idag avkräver jag en bloggbild av Theo, som påstår att det var på tok för många och stora händer med på bilden, så jag...
 
...poserade med bara en hand och krävde att fotografen skulle gaska upp sig och ta en ny.
 
Visst blev det bra? Med bara en hand rakt i synen, menar jag, visst tillförde det fotot något :o)
 
Sedan skulle vi shoppa med barnen, vi har kommit på ett nytt sätt som jag varmt kan rekommendera om ni har lite större barn. 
 
Det går till som så:
 
Steg 1: Lämna barnen hemma.
 
Steg 2: Ta en bild på lämpliga vinterjackor och skicka till barnens mobiler, med uppmaningen: Välj en!
 
 
Steg 3: Invänta svar från barn, gå och betala.
 
Steg 4: Njut av att shoppingen med barnen blev helt bråk och skrikfri.
 
Steg 5: Sprid den lyckosamma familjestunden till dina vänner :o)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0