Kalas & 10 års jubileum som föräldrar!

Casper och Lucas fyllde år och när ens äldsta fyller två-siffrigt finns det all anledning att fira!!!
 
Smörgåstårta till de vuxna, Lucas bakade en superfin våffeltårta, lägger upp bild senare på den :o)
 
Olle-Maj 
 
Hugo med bästisen Ida som också kom på kalaset! 
 
Gott!
 
Kusinerna Casper och Alexandra
 
Peter och mamma
 
Släktens minsting Arne med mamma och pappa Casanova
 
Bella och Lucke
 
Min bedårande gudson Elton!
 
Min bedårande gudson Elton igen.
 
Paketer till 10 åringen
 
Lucas fick coola döskallar att pinna in i sitt nya hål i örat.
 
Niclas pustade ut i vår saccosäck, när man har en 1-åring så får man inte en lugn stund. Kan ni tänka er att den här sötnosen snart ska bli storebror? En till sötnos att springa efter, tur att de är två!
 
 
Alexandra och finaste svägerskan Isabelle
 
Theos bror Niclas skymtar fram bakom Putte.
 
Min supergravida vän Smilla fick bära tungt när Elton önskade bli buren ovanpå den 8 månadergravida magen, lite härskarstil över sitt lillasyskon redan?
 
Tack kära söta för alla paket och hyllningar, kram till er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0