Mys i skogen

Min vän Linnéa bjöd hem oss alla till sitt hus i Grödinge, som ligger fantastiskt fint intill golfbanan.
 
Här är min fina vän Linnéa som fixade i ordning denna kväll och skämde bort oss som prinsessor.
 
Linnéa visade verkligen prov på att vara en supervärdinna och att kunna ha många bollar i luften samtidigt; hon lagade middag med lilla Olle, 3 månader, på magen, samtidigt som hon dukade, konverserade och då och då försökte sälja in sin katt som hon ville hitta ett nytt hem åt; Ömsom beskrev hon katten som alldeles underbar och i nästa stund som en helt hopplös jägare, som släpade in allt ifrån skogsmöss till grävlingar genom dörren.
 
Jag tror att hon hade halva inne på Kajsa ett tag?
 
Förrätten satte nivån, Linnéa hade lagat massa god mat och efterrätten var så god att jag fick med mig en dogy-bag hem, love it!
 
Min vackra vän Sara hade med sig sin dotter Julia som jag tyvärr aldrig fångade på bild.
 
Jag vet inte om det är min sak att berätta detta, men hell; 100% av mina vänner på bilden ovan är gravida!!!!! 
Jag kan avslöja att vi får en pojke, följt av en flicka följt av en överraskning, vilket gör detta alldeles sagolikt ljuvligt :o)
 
 
 
Tack för en helt underbar kväll :o)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0