Thanksgiving 2013

Igår var det dags för vår egna variant av Thanksgiving, super mysigt som vanligt, Elin och Robin stod som värdpar.
 
Värdinnan Elin tog emot i hennes och hunken Robins very-much-sex-and-the-city-apartment.
 
Min alldeles egna hunk Theo
 
Knytis är det bästa, vi kunde äta i timmar, jag tror eventuellt att min mellan son Lucas, vann genom att hämta mat 5 gånger.
3 gravida gäster på rad.
 
Det gick inte åt så mycket vin i går, av 6 par så var 4 gravida. Niclas väntar på att Smilla ska ploppa sin bebis vilken timme som helst, likaså Magnus som sitter bredvid, har en bebis på gång inom några dagar, dock är det Magnus fru som kommer stå för själva ploppandet. Nog om detta.
 
 
 
Theo hade gjort grymma snittar kvällen till ära. 
 
Tack alla för en super mysig toppenkväll!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0