Maskerad-disco i klass 2

Ja, jag hade ju som ni vet åtagit mig att baka cup-cakes. Jag klädde även ut mig (till oigenkännlighet) eftersom att jag fått det fina uppdraget att servera korv till 50 barn.
 
En annan pappa var DJ, även han utklädd till hunkig 80 tals DJ :o)
 
Mmmmm, barnen var höga på socker medan jag fick stå ensam...
 
...vid korven. Ser ut som en dyster snopp-soppa, men men :o)
 
Här har ni dem.
 
Jag fick ingen close-up på Lucas eftersom att han instruerat mig att på inga sätt avslöja att jag var hans skämmiga mamma. Men han sitter uppe i en ribbstol med svart T-shirt.
 
Man kan säga att flickorna var väldigt utklädda och killarna nästan inte alls. Det var iaf trevligt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0