Roliga sätt att berätta om kommande bebis

Jag tycker att vi ska införa en ny tradition; Ska man avslöja för släkt och vänner att man är gravid kan man lika gärna göra nåt kul av det och skicka ut en bild eller poppa en på insta =) 
 
Spana in:
 
Bra, då kan alla skriva in det i kalendern...
 
Bulle i ugnen bilden är hur söt som helst!
 
Eller så klär ni bara era redan utexade spermier i så här fina kläder och glider in lite nonchigt på kafferepet.
 
Ny tradition alltså, när ni är gravida; Klura på ett roligt sätt att berätta det, I love it :)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Men åh...att jag inte hann läsa detta inlägg lite tidigare :-)

Svar: Och jag som designade det speciellt för dig!!! Du får göra rätt när trean kommer =)
Annas Finaste

2013-05-16 @ 21:43:00

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0