Ösmos årliga marknad

Det är hit föräldrar kommer för att de tror att deras barn ska tycka att det är lite kul att "titta bara" men i själva verket så blir det sånt tjat på alla tusentals prytlar att man får gå hem som en looser med armarna tyngda av nya shoppingfynd.
Man skulle tro att barna skulle vara nöjda med lite sockervadd?
 
Får vi glass?
 
Får vi godis?
 
Får vi brända mandlar?
 
Får vi korv?
 
Får vi läsk?
 
Får vi köpa lotter?
 
MEN FÖR SAUTAN NEEEEEJ!!!!
 
Fast det är vinst varje gång och en lott kostar bara 60:-/st och ni har ju bara 3 barn så då blir det....
 
....
 
....60 kronor gånger 3 barn!
 
Vi stod enade iallafall. 
 
Allmän iaktagelse: Sen när är det okej att ta på sig skitiga mysbrallor på ett sånt här fint Ösmo-festival-event?
 
Rätt svar: Det är ALDRIG okej!!!
 
Om du blir sedd av mig i mysbrallor får du finna dig i att jag rycker av dem. Din saggiga röv är bättre live än mysbrallor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0