Hugo när han är som värst

I omklädningsrummet till simhallen blir vi plötsligt osams.
Hugo meddelar att han minsann absolut inte är redo att åka hem, han springer som en naken dvärg genom hela omklädningsrummet mot basängen så att jag får kasta mig efter honom. Med det sprattlandes barnet i famnen vrålar sedan Hugo för full hals;
 
DET HÄR ÄR MIN MAMMA OCH HON ÄR BAJSNÖDIG! JÄTTEBAJSNÖDIG, VARJE DAG ÄR DU SÅ BAJSNÖDIG!!!
 
I början ignorerar de artiga nakna damerna detta, men när han för säkert sjunde gången vrålar: GÅ Å BAJSA DÅ MAMMA!!!! Så ställer sig en annan småbarnsmamma framför honom och säger vänligt men bestämt: Jag tror att vi har en liten trotsig treåring ibland oss.
 
Då slutar den lilla dvärgen att väsnas så förbannat.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha härligt att vara mamma :-)!!!

2013-05-20 @ 21:16:11

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0