Midsommar del 2 - 5-Kampen

Uppladdning inför 5-kampen
 
Laura och lilla sötnos Tyr
Första grenen: Kast med degig plastboll i skottkärra, hejja baby!
 
Hugo var för liten för att delta, men han hejjade friskt.
 
 
Min koncentrerade man och min hånfulle lillebror i ett mycket viktigt ögonblick.
 
Lillebror har sin egen stil
 
 
Somliga dök upp i gamla hoodtröjor från Olympiska Spelen för att skrämma motståndarna, fniss.
 
Henrik kastar en boll vars enda uppgift är att landa och ligga kvar i en gammal skottkärra, svårare än man tror faktiskt, prova!
 
Aaaah, en klassiker: golfbolls-strand-tennis-över-mormors-gamla-växthus-som-av-förklarliga-skäl-saknar-en-del-rutor! Emma laddar upp :o)
 
Här handlar allt om att få fjäderbollen att landa i en tunna med vatten, i år tror jag inte att någon klarade den grenen, vi får handikapp-anpassa den till nästa år.
 
Kristian vann hela rubbet vilket vi snabbt glömde bort när vi kom in och såg det här! Mormor och Camilla hade bakat grymt smarriga tårtor som gick åt i raket-fart. Och nej, ingen otäck mosad banan gömde sig i tårtorna så hjärtligt tack för en mycket trevlig och banan-fri midsommarafton!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0