Lucas designar sin egen tröja

Jag måste ju bara visa er hur duktig Lucas och hans mormor har varit.
 
Tillsammans har de sytt en väldigt cool tröja som Lucas har designat helt själv. Han ritade hur han ville att den skulle se ut och sedan lät han mormor åka och handla det som behövdes för tillverkningen, sedan knåpade de ihop den här tjusiga tröjan tillsammans.
 
Det var lite pyssel, men de gav sig inte förrän allt var perfekt enligt ritningarna.
 
Här har Lucas fått upp örnen som han själv noggrant har designat och placerat på bröstet.
 
Till sist sydde min kära mor fast bokstäverna som bildade det catchiga budskapet "Flygande Sverige"
 
- För så heter vårt landhockeylag, sa Lucas med en sån stolthet att det var värt allt slit med den här tröjan, how qute, tack till världens bästa mormor :o)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0