På stranden igen

Hugo med bästa kompisen Ida
 
Jag har blivit smått fixerade av kalorier. Om man vill gå ner i vikt superlångsamt, nästan så att det inte märks, då ska man, om man är tjej och lika lång och ståtlig som jag, (166cm om jag bara överdriver pyttelite) trycka i sig 1,800 kalorier om dagen. 
 
Det är helt ok förutsatt att man kan undvika läsk och pizza OCH inte smartigt nog tror att man kan ersätta det med rödvin, what was I thinking? Men på 18 veckor har en lika kalorifixerad app utlovat viktnedgång på 4kg. Jag lägger upp en bild om 18 veckor alltså, så får vi se om det blitt nån skillnad :o)
 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Jag tycker du är snygg som du är! Tack för igår! Kram

2013-07-21 @ 00:29:17

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0