Möhippa a´la Emma

I lördags lurade vi ut Emma på äventyr. Vi stod gömda bakom en husknut vid Slussen och skuttade fram och tjöt "Mö-hippa" i örat på´na och kastade glitter runt halsen på henne. 
 
Sedan åkte vi djurgårdsfärjan ut till gissa vart? Just det Djurgår´n och picknickade i gräset :)
Vi drack bubbel...
...massa bubbel.
Sedan åkte vi i ilfart till Slottsbacken där den här sötnosen, Christoffer O´Reagen gjorde en stadsvandring med oss med inriktining sent 1700 tal. 
 
Glass paus, många gravida magar som behövde vila.
 
Sötaste Laura
 
Tack världens bästa Emma för att du ställde upp på att vara helt i vårt våld under en hel dag, jag ser så sjukt mycket fram emot ditt bröllop, eeeh eller ditt och Jons bröllop menar jag, men kom igen it´s all about the bride :o)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0