För några dagar sen dök Theos bror upp med familj

 
Man kan säga att Theos bror Niclas roar sig på samma sätt som Lucas...
 
De gillar att göra roliga miner på kort, och medan de roar sig ser övriga personer på bilderna så mycket bättre ut, win-win ;o)
 
Jag får väl lov att lägga upp en bild där han ser snygg ut, här med dottern Alexandra, ovan ser ni min söta svägerska Isabelle. De har ju en son oxå, men han är fjorton och tänker bara på nakna brudar med jumbo tuttar skatebordåkning och kan därför inte alltid närvara på släktsammankomster. 
 
Super trevligt men vi saknade Marcus, hoppas han kan slita sig från sin... eeeeh... skateboardåkning nästa gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0