Vår julafton - trots magsjuka

Barnen sitter i nya pyjamasar och väntar på att vi vuxna nån gång ska bli klara för att öppna paket.
Jag vet inte jag om vi riktigt kan klandra Hugo för hans intensiva skräckupplevelse när Tomten kom. Han såg ju ut som en sån där Tomte som annars sitter på parkbänken utanför centrum och skrålar...
Men sen piggade Hugo på sig när hans far äntligen kom tillbaka från hundpromenaden som olyckligtvis inföll samtidigt som Tomten kom. Han berättade sedan upprört för sin pappa om hur fruktansvärt det var när Tomten kom. Arma barn.
Ett tappert försök till ett mindre julbord. När släkten uteblev uteblev ju så oxå allt gott och dyrt som vi beordrat dem att ta med.
Hugo fick en ny pyjamas som han diggade starkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0