Träningsvärk i armarna!!!

Jag bar ju på lille Elton igår och det känns idag kan jag lova.
 
Vad kan han ha vägt? Jag uppskattar hans vikt till ca 25 kg - baserat på mina ofrivilliga spasmer i armarna.
 
Jag har skakningar i armarna bara jag ska föra tekoppen till munnen. Så nu måste jag vila upp mig lite.
Prova på att vara gudmor: Du behöver ett bowlingklot, en långklänning och ett leende som inte viker en mm.
 
När du har dessa attribut är det bara att stå stadigt och se moderlig ut i ca 30 minuter.
 
Du får under inga omständigheter tappa bowlingklotet, du får inte heller se stel och obekväm ut och våga inte flytta runt bowlingklotet så att klänningen blir skrynklig. Om klänningen blir skrynklig kan fotografen inte ta fina bilder och bilderna är ju trots allt, som barnets farmor sa till mig med ett menande ögonkast på mina tunna armar, DET ENDA VI HAR KVAR ATT MINNAS DAGEN MED!!!!
 
Har ni väninnor som är gravida bör ni börja öva redan nu :o)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha.....det är tufft att bli gudmor :-).

2013-01-22 @ 23:18:12
Postat av: Sarah

Haha.....det är tufft att bli gudmor :-).

2013-01-22 @ 23:18:12

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0