Vår julafton

Vi hade en stor traditionell julafton med massa släktingar, julmat och tomefar - som gjorde en storartad show av sin julklappsutdelning.
 
Vi började så här på morgonen...
...och sedan kom stora delar av släkten till oss och myyyyyste :o)
 
Här ser ni min mamma, min make och min svärfar. Fina va?
 
Min fina mormor i nyfådd kofta minsann :)
 
Anne-Maj hade trillat köttbullar minsann.
 
 
Min lillebror Albin ocg Caspers röv.
 
Min stiliga man. Tro nu inte att Theo var full bara för att bilden är lite suddig. 
 
...och sedan kom han äntligen...
 
Ser ni att han är exakt lika lång som min lillebror, som tyvärr missade hela julklappsutdelningen, vilken osis...
 
 
Hugo höll sig på replängdsavstånd...
 
...medan somliga barn tackade med kramar. Världens i särklass bästa tomte!!!
 
Tack alla för en mysig jul :o)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack själva, det var både gott och trevligt! Och vår vuxen lek är alltid kul!

2013-12-27 @ 22:37:06

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0