Glöggmingel hos Kajsa och Christopher

Jag skyndade mig med att ta en bild precis när vi kom så att ni får se hur mycket fint vi bjöds på igår afton hos våra lika fina vänner.
 
Me and Sara.
 
 
Vi diskuterade vem av oss som såg bäst ut på den här bilden.
 
Det blev oavgjort.
 
Jag tyckte att jag vart snyggast, medan Sara envisades med att påstå att hon är snyggare. 
 
Suck.
 
Så nu får vi ta en ny bild där det tydligt framgår vem som är snyggast.
 
Värdparet som förutom bullarna på bordet också har en bulle i ugnen.
 
Elin stal en bebis och bar och bar och bar hela kvällen. Lille Louie slockande tillslut i hennes famn, troligen i tron om att han blivit bortadopterad till Elin. Men visst ser hon ut som ett riktigt snyggt mamma-proffs?
 
Tack för en supertrevlig glöggkväll!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0