Ute på kyrktrappan

 
 
Lillebror och min söta svägerska Ina
 
Allra finaste mormor var ju så klart på plats
Brudens föräldrar, min moster och morbror med brudparets än så länge oäkting, Tyr :o)
 
Henrik kom direkt från BB där hans bror med fru fått en liten pöjk, grattis, grattis!
 
Så här såg et ut inne i kyrkan, 
Haha, Theo testar ljus i kyrkan och jag kastar mig såklart framför kameran som den lilla linslus man är.
 
Lilla mamma
Brudens mor Mira, tyckte att det var en rolig idé att åka sparkcykel med sina barnbarn, i sin iver och önskan om att vinna loppet råkade hon bryta armen och gick därför runt bland gästerna med armen diskret invirad i en sjal för att dölja gipset, men hennes glada energi var det inget fel på :o)
 
Och sen satt vi där och väntade och väntade och så...
 
 
...var de plötsligt gifta!
 
Fler bilder kommer senare
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0