Och medan Theo tog coola bilder på brudparet...

 
 
 
 
 
 
 
...så började vi ladda inför partyt...
 
 
Jag och Camilla valde svarta skor
 
Albin och Johan
 
Jag tillsammans med lillebrors flickvän Ina
 
Jag och lillebror
 
Theo med sin svärmor
 
Micke var på plats
 
Näst på tur? Hörde jag klockorna klämta nånstans i Göteborg kanske, där Ina bor...? 
 
Theo & Ina
 
Underbara Micke, min kusin Camillas man.
 
Värsta bandet höll oss på golvet hela kvällen
 
PARTY!!!!
 
 
 
 
Brudgummen när han var som härligast!
 
Men vad gör Henrik med fingret? Luftar fingertoppen förhoppningsvis.
 
Jag och Laura på golvet, tjohoo! 
Prästen var på plats, dock var det inte många som kände igen honom från kyrkan, jag har dock träffat honom förr för han är en väldigt god vän till brudparet.
 
Och så levde de lyckliga i alla sina dagar...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Micke känner sig kränkt. Han säger att Theo tog en ännu bättre bild på honom. Är det möjligt undrar jag?! :)

Svar: Jag tror att vi har ett par riktiga originalbilder med Micke, jag smyger in en till i det inlägget så får du njuta mer av din man :O)
Annas Finaste

2013-08-05 @ 22:16:03
URL: http://wernerhome.se

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0