Jag vill bo hemma hos Pernilla Wahlgren

...se så fint hennes vardagsrum blivit piffat. piff, piff, piff...
 
Men jag har hittat min nya favvobutik på nätet, Theo har redan förbjudit mig att gå in där och beställa prytlar; Slå ihop datorn, du lägger inte ut en spänn till!!!! Gormar han mindre kärleksfullt och smakar lite extra på filmjölken som familjen får leva på resten av månaden. 
 
Men de har så sjukt fina saker;

Ni hittar alla julklappar här och de präntar gärna in namn på grejorna för att göra det lite extra personligt, love it, dessutom fråga hemsidan artigt om man vill se vad allt kostar i svenska sek, vilket är klart ett plus i kanten.
 
Vill ni se vart det här magiska stället är för någe? Klart ni vill!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0