Jag gjorde det!


Jag drog undan soffan i TV-rummet och dammsög under den. Troligtvis kommer jag att vara sjuk nu i en vecka, men hell, det var det värt.
 
Bland de arkeologiska fynden noterades;
 
2 tomma läskburkar
 
4 glasspinnar
 
1 roller som användes när vi målade om här i augusti 2010
 
1 fastkletat tuggummi.
 
7 leksaksgubbar, alla av manligt kön
 
4 färgpennor
 
1 napp
 
5 omaka strumpor
 
1 nagelfil (Theos. Fniss)
 
3 tidningar, den äldsta från 2010
 
Men det bästa och mest oväntade fyndet var ändå; 
 
 
Oh yes, den som söker skola finna!!!!!
 
Detta var alltså den mystiska pinnen som stack fram och låg gömd under högar av damm, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0