Casper har knäckt den hemliga koden:

In genom dörren kommer min nioåring  ångandes och ropar, nästan, skriker;
 
-TVÅÅÅL; JAG VILL KÖPA MIG EN TVÅÅÅÅL!!!!
 
Full av beundran över min egen exemplariska uppfostran och denna iver att tvåla in sig, vänder jag mig mot Casper och säger med min viktigaste vuxen-röst;
 
- Självklart får du det, att sköta sin personliga hygien....

- Ameh, näe, asså du fattar inte, jag lånade Maltes tvål idag på gympan och det stod "AXE For girls" och gissa vad mamma?! TRE tjejer frågade chans på mig idag, TRRRREEEE!!!!! Fattaru? AXE-tvålen funkar verkligen!!! Min doft drar till sig brudar. Men stå inte bara där, vi måste åka och köpa den nu på en gång!!!!
Så nu ska jag alltså införskaffa denna magiska tvål, egentligen tänkt till tjejer, men som tydligen fyller min son med positiva hormoner. Jag gissar att detta bara är början ;o)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Gulligaste Casper!:)

2012-09-06 @ 10:57:47
Postat av: Sarah

Haha sötnos

2012-09-06 @ 17:52:41
Postat av: Anna på byvägen

Hahaha nästa steg i luktprocessen är ett konstant parfym moln som omger den lille gossen 😨vi har precis kommit ur Axe dimman med den äldre och nu väntar en omgång till.

2012-09-06 @ 21:02:38
Postat av: Maggi

Ha haa vilken kille

2012-09-14 @ 22:34:53

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0