30 års partaj!

Vår vackra partyprinsessa Sara firade sin 30 års dag med champagnemingel och liveband i Järlasjö. Det var en mycket mycket lovely kväll med alla vännerna, drinkar och snittar, blir mycket svårt att toppa!
 
Kvällens minsta gäst, min söta gudson Elton med lilla mamman Smilla. 
Våra fina killar, jag är dock bara gift med en av dem, han i slips.
 
 

 -Robin hade odlat en mycket manlig muche, jag tyckte faktiskt att han var fin, och inte en enda räka ifrån snittarna fastnade i den under kvällen, så pöjken har helt klart talang och finess för sitt ansiktshår.Två drinkar och ett dansgolv, allt jag behöver för att känna mig lika het som Jennifer Lopez, dock tveksamt om övriga gäster såg den uppenbara likheten...?
Sara & Jacob


Tack för en superfin kväll, vi hade så himla roligt och mysigt!!!!!


Puss och  Kram från oss!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0