Casper kommer med en deal;

Casper läser inte tillräckligt mycket, vi har varit på möte i skolan och fröken konstaterar att Casper måste börja läsa, på riktigt nu, L-Ä-S-A!
 
Casper vägrar för att det asså-suger-sug-mycket!!!!
 
MEN så får den lille pojken en idé som jag innerst inne måste erkänna är brilliant, brilliant på den nivå att jag undrar varför ingen kommit på idén tidigare, men utåt sett håller jag såklart masken och vrålar nej.
 
Kan ni gissa?
 
Casper: Om ni börjar köpa Slitz-tidningar till mig så lovar jag att jag ska läsa dem varje dag från pärm till pärm!
 

Jo, det skulle säkert stilla frökens oro att Casper plötsligt börjar ta läsningen på allvar....  

Kommentarer
Postat av: Farmor

De' e' bara å' köra! Försök att köpa "lätt-läsa-böcker! ni läser en sida han en, funkade för N när han ej kunde så bra!

2012-11-15 @ 15:03:55

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0