70 års party på en båt

Vi tog med oss Theos pappa och hans fru ut på en liten middagsåktur, tillsammans med Theos bror och syster. Det blev väldigt trevligt, glatt och dyrt :o)

Vad köper man till en 70-åring då? Ingenting, de har allt och önskar sig bara en glad familj, så då gjorde vi en gemensam fotobok med snygga bilder på den glada familjen.
Olle och Alexandra
Theos styvsyster Anett och hennes Erland. Han var skånsk....
Theos bror Niclas & hans Isabelle var med så klart.

Jepp, jag var visst lite lullig, men på ett mycket smakfullt och bedårande sätt...
Vissa gäster tyckte att båtens gungande gung var så avslappnande att det gick utmärkt att ta sig en lur...
Casper hade mycket noggrant och omsorgsfullt lagt varje hårstrå på sitt huvud till rätta, utifall att det skulle finnas jämnåriga brudar ombord. Det fanns det inte, men Casper körde ändå en stenhård gentlemannamässig stil.
 
Plötsligt dök kyparen upp och väste till mig och Theo; Eeeeh... Bara så att ni vet så har eran son just beställt in Carpaccio till hela barnbordet är det ok...?
 
Njae, vi bytte ut det råa köttet mot några skålar chips och nötter, kändes som en mer barnvänlig förrätt, men innerst inne var jag väldigt stolt över min lille pöjk.
 
Tack för en mycket trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0