Vilken luring

En av mina kunder berättade att han fått så ont i ryggen att han åkte till Thaimassage stället i Haninge för att få en akut behandling.

Det var bara en liten hake; Thaimassagen kunde inte erbjuda klassisk thaimassage över huvudtaget, för det första så var det en renodlad bordell.
För det andra så räckte det för att han skulle lägga benen på ryggen och dra.
Jag måste dock säga att det är ganska iskallt att fråga kunderna redan i dörren vilket typ av sex de önskar köpa, i Göteborg var de ju lite mer diskreta iaf...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hörde på nyheterna om omvänt problem där Thaimassageställen är helt förtvivlade och frustrerade för att de får bara in gubbar som säger att de vill ha en "Happy Ending" istället för massage.... Tänk vad många karriärsmöjligheter som finns inom massagevärlden :)

2012-05-31 @ 09:04:43
URL: http://www.wernerhome.se

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0