Man blir ju rörd till tårar...

Våra vänner Jennie & Dick kom förbi oss i lördags med sig hade de den här;
De hade designat en helt egen vinflaska till mig!!!! Och mellan mina ben står det; Annas Finaste, nu kommer tårarna på riktigt...
Det ser nästan ut som om de har klippt in mitt huvud på en proffs-stripp-kropp, men ni förstår ju att den här bilden är tagen en helt vanlig tisdag i Jennies vardagsrum.
Som om inte detta vore nog, så hade de bakat en tårta som de handdekorerat med små ätbara pärlor. Hur nice som helst.
Asså jag börjar seriöst fundera på att skita i att skicka ut inbjudningarna till mitt kommande kalas, jag låter folk droppa inom till mig istället med fantastiska presenter, love it!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0