Partaj

Igår dök släkten upp på mitt och mammas gemensamma 30 & 60 års firande. Tursamt nog var jag den som fyllde 30, så jag har några år kvar till mitt 60 årsfirande.
Vi hade en så himla fin dag med våra nära och kära och här kommer en liten glimt av hur det var;
Delar av allt vi trugade i våra gäster
Jag och Emma kusin
Min man såg jag inte mycket av, men tydligen satt han här ute i gott sällskap.
Sötaste Laura
Lekfarbrorn Kristian förser alla små med sockerkickar i form av godis och läsk, nu kan vi knappt vänta tils han själv får egna små barn så att vi kan hämnas gulla med dem. Kristian fyller 29 år  idag, grattis,grattis.
Svärmor med solsken i blick
Svärfar gillade maten.
Ritva, Laura & lilla mamma
Om champagnen inte är rosa, ge gästerna rosa glas vettja!
Jag och min lilla 190 cm långe lillebror Albin, som här viker sig dubbel för att jag inte ska se kort ut.
Alexander & Micke ....eeeh, och jag, som blev så trött i slutet av kvällen att jag lite opassande började luta mig mot gästerna när jag trodde att de inget skulle märka.
Hur kul hade jag? Så här kul!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0