Nu funkar det att ladda upp bilder igen

Dessvärre betyder det att jag nu kommer att köra en liten repris av februari.
Theo fick i upprag att köpa tårta, eftersom att det var han som fyllde år 2 månader i efterskott. Eeeh, han kom hem med muffins. Man kan ju servera det på sin födelsedag, men det är ju inte rätt?
Jag älskar den här bilden på Hugo, han håller i en stor rouge-borste som Anne-Maj borstar bort hårstrån med från ansiktet, Hugo älskar den.
Ser han inte ut som en liten direktör här? En mor kan ju alltid drömma och fantisera om en framgångssaga...
Här sitter jag och läser sagor för Hugo. Det funkade faktiskt. Man blir dock torr i halsen av att läsa 513 barnsagor och finger-ramsor och Kuckeliku säger tuppen.
Men vad gör man inte för att få sin son att se ut som en vinnare istället för...
...en långhårig byfåne med truck-keps...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0