Lucas dolda talanger

- Mamma, kom in i badrummet, det här måste du se, största jaghar sett!!!

Så jag går in i badrummet. Jag fasar för att det är en spindel men....


...i själva verket är det en ovanligt lång bajskorv, som är föremålet för barnets upphetsning och jubel.

- Jag har gjort den helt själv!!! Säger Lucas med illa dold stolthet.

Helst vill han inte spola ner den förrän pappa har fått beundra den, men jag övertalar honom att pappa bara kommer att börja skryta om sina korvar och det orkar inte mamma med att höra.

- Du vann, säger jag sedan euntiastiskt samtidigt som jag funderar på om den här konversationen nånsin hade ägt rum om jag bara haft döttrar istället? I guess not.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0