Överraskning!!!!

Min söta vän Linnéa fyller 30 år om en vecka, hennes finaste Jakob bjöd in oss alla till en riktig överraskningsfest idag och han hade gjort ett galet bra jobb. Regnet öste ner hela dagen, men i samma stund som födelsedagsbarnet klev in genom dörren, skingrades molnen och solen kom fram som en extra överraskning för oss andra.
Födelsedagsflickan Linnéa kom in genom dörren helt ovetandes om att hon skulle vara värdinna åt 30 personer, men hon klarade sig utmärkt.
Minutrarna innan vi hoppade fram och sjöng för´na, hade Linnéas svärfar å det bestämdaste hävdat för mig att Linnéa var det bästa som hänt dem i släkten, han hade inte kunnat önska sig en bättre svärdotter och han kunde för sitt liv inte förstå hur Jakob kunnat haft sån tur. Sen tillade han snabbt; Fast min son är ju väldigt trevlig han med, för all del...
Hahaha! Japp Jakob dä hade du allt tur ;o)
Sara & Jerry försökte förhala kravet från oss andra om bröllop.
Om man förlovar sig betyder det att man ska gifta sig inom ett år, gapade vi för full hals.
Sara menade på att det skulle bli ett mycket kort och osevärdigt bröllop. Borgerligt så klart, fortsatte Jerry.
Vi kommer iallafall, brölade vi tillbaka. Så när blir det?
Sara och Theo kanske ser rätt packade ut, men det är bara bilden som är suddig ;)
Jag och min äkta man, nyss hemkommen från Indien.
Jakob hade köpt mat till hela Japans sumobrottarförbund, jag och Theo fyllde fyra tallrikar och övervägde att hämta en ryggsäck och tjåla undan lite mat till stora killarna där hemma, men vi besinnade oss.
Hugo fick följa med, han lekte som en galning med alla Julians leksaker och gömde favoriterna strategiskt i soffan.
Sara & Jerry var lika glada som fördelsedagsbarnet.
Killarna gick ut och smekte gräset på golfbanan som ligger precis intill Linnéas hus, nästa gång kommer Theo att smuggla med sig golfklubborna.
Super tack för en jättefin kalasdag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0