Midsommarafton - Del 3

Från Torö packade vi in hela barnaskaran i bilen och körde som en skock bärplockare från öststaterna raka vägen ut till våra vänner Sara & Pontus som har landställe vid Årsta Havsbad.
Det fanns barn, midsommarstång, snaps och vuxna, allt vi behövde för att avsluta en ljuvlig midsommardag!
Det är inte jättesvårt att göra Hugo lycklig, allt som krävs är en boll
Sosso skalade potatis, diskade, dukade, gjorde skattkarta till barnen, konverserade med alla vuxna, städade samtidigt som hon valde nya låtar på radion. Vi andra blev helt matta bara av att se alla underverk hon fick iväg samtidigt.Där fanns en bedårande midsommarstång specialdesignad för alla barn.Theo mös i solen
Om ni undrar hur Stella ser ut, så kan jag avslöja att hon är lika söt som sin identiska tvillingsyster Alice, som ni ser på bilden här.
Pontus och Charlie ställde upp på en mycket manlig pose vid elden.Pontus stekgrillar över öppen eld, oxfilé och potäter
Och bakom varje grillandes man, står som ni alla vet en mycket förlåtande och överseende kvinna. Men det behövdes inte, det blev svingott!Barnen vandrade iväg på en skattjakt som kunde ha pågott hela natten om det inte var för att en barmhärtig vuxen tillslut klev in mitt i förvirringen och vände kartan åt rätt håll. I skatten låg det socker, socker och inte helt oväntat, mer socker, lovely!
Tack kära söta för en underbar midsommar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0