En liten parentes bara;

Alltså, det fanns en grej med High Chaparal som faen inte var normalt; De vuxna besökarna som kom dit fullt utklädda till cowboys, utan att ha med sig några ungar som alibi.
 
 
De liksom gick runt i den här fina staden och liksom lekte att de levde som cowboys på 1800 talet på riktigt. Aningen perverst, om ni frågar mig.
Kan ni gissa vilka som faktiskt jobbar i parken och vilka som bara har klätt ut sig? 
Här har vi iaf en glad turist som bor på campingen och lever ut sina fantasier här i parken med hjälp av ett "vecko-inträde" som man kan köpa, om man, som henne, bara inte kan få nog av att klä ut sig dagen lång.
 
Rätt svar: Mannen med hästen jobbar här, resten av bilderna är bara vanliga vuxna som har åkt hit för att få leva ut sina fantasier. 
 
Kusinens man Micke sa; Fasen först tänkte jag att my god vad många anställda de har, men sen fattade jag, när hälften av personalen satt och hinkade bira på saloonen, aaaah, det är bara besökande som har tagit detta ett steg åt helvete för långt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0