Vanlig slappardag idag

Jag börjar känna mig en smula irriterad på snön nu. Det är väldigt opassande att störa sig på snö när man har barn. Då ska man gilla snön, njuta av det soliga vädret och fotografera sina barn i snön. Helst ska man kladda med varm oboy också. Not me. Jag föreslog att hela familjen skulle gå ut i snön idag.

Theo: Menar du heeela familjen, som i DU och resten, eller menar du typ heeela familjen som i bara jag och barnen?
Jag: Ja alltså typ hela familjen då, om ni går ut och stannar ute länge, så hinner ju jag se på TV program och kanske reflektera över världssvälten eller något annat viktigt.
Familjen vägrade, heeela familjen skulle promt stå och frysa i en snödriva. And so we did.
Nu har jag gjort det, så nu kan det kanske bli lite vår nån gång, eller finns det fler straff för lata mammor som man måste pricka av innan man kan få dra på sig sina flip-flops?

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0