Nytt år äntligen!

Det bästa med att det är nytt år, är att man får en ny chans, man blir oskuld på nytt och allt tveksamt som hände året innan är raderat. Helt.
Om jag kunde skulle jag ta hela 2011 och köra det genom en mixer, för det har varit, utan tvekan, det sämsta skitåret på väldigt länge.
Så, nu vänder vi blad, som kungen sa och som Håkan Ljugholt tiggt om det senaste halvåret. Nu blir allting bättre. Dock inte för sossarna.
Har ni märkt att det är lite ljusare nu på eftermiddagarna? Jo, det är faktiskt lite lite ljusare över lag.
2012 året när Anna blev miljonär, medeltemperaturen höjdes med 15 grader i Sverige och när barnen fick sovmorgon varje dag till de sönderstressade föräldrarnas stora lycka...?
Är det möjligt?
Låtom oss se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här, så blir jag glad!!!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat min vän?:

Trackback
RSS 2.0